Objednal/a jste od nás zboží a nesplnilo Vaše očekávání?
Taková situace nás velmi mrzí a uděláme maximum pro to, abychom to napravili. Pokud došlo zboží poškozené (např.: rozbitá, či rozlitá láhev poppers), stačí poslat fotografii takto poškozeného zboží (nesmí být již lahvička otevřena) a my Vám zašleme nový produkt.
Když se Vám zdá poppers až moc slabý, nebo starý (některé lahve nemají datum výroby / spotřeby, takže ani my občas nevíme zda je ještě výrobek v pořádku), tak stačí napsat a my zkontrolujeme stejnou šarži a pokud uznáme reklamaci za oprávněnou, tak ihned zašleme náhradu, nebo vrátíme peníze.
Pro jiné zboží než poppers z naší nabídky lze použít běžný reklamační formulář, který vyplňte a přiložte k reklamovanému zboží a doneste balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny. Obsluze nadiktujete kód, který Vám na vyžádání zašleme a o zbytek, včetně úhrady poštovného, se postaráme my.